Організація "А-байт а Йегуда Шалем" почала активно "просувати в маси" ідею багатоженства: при цьому ініціатори впровадження полігамії в суспільство вважають своєю цільовою аудиторією прихильників ортодоксального іудаїзму. 

Як повідомляє в понеділок NEWSru Israel з посиланням на газету The Jerusalem Post, в минулу суботу в ряді синагог з'явилися брошури, що пояснюють, що для релігійних євреїв, які не є ашкеназами, було б помилкою строго слідувати вказівки рабейну Гершома. Німецький талмудист, духовний засновник ашкеназского напряму в Галахе, близько 1000 років тому наклав заборону на багатоженство. 

Автор брошури, рабин Йехезкель Софер, заявив, що не бачить жодної проблеми в тому, щоб знову прищепити полігамію до древу ортодоксального іудаїзму. Він підкреслив, що в Торі немає заперечень проти багатоженства.

Узаконена полігамія, за словами Софер, не тільки дозволила б одиноким жінкам вирішити свої проблеми, а й допомогла б євреям вистояти перед обличчям "арабської демографічної загрози". Він зазначив також, що першими з цією ініціативою виступили не чоловіки, а жінки, які при існуючому порядку речей позбавлені можливості створити сім'ю і народжувати дітей.

Сам рабин Йехезкель Софер одружений на одній жінці, але вже "існує згода" на те, щоб привести в дім другу дружину.

Головний рабин Кирьят-Оно рацон Арус, голова робочої групи раввінатскої ради з питань шлюбу, зазначив, що, дійсно, згідно Торі, чоловік має право вступати в шлюб з більш ніж однією жінкою, проте було б неправильним вважати, що "єдиним обмеженням в цьому питанні є заборона рабейна Гершома ". 

Зокрема, зазначив Арус, єменські євреї, хоча ніколи не визнавали заборони німецького талмудиста, вкрай рідко приводили в дім другу дружину. Більше того, в сучасному Ізраїлі суд раввінів не дозволив би єменському єврею взяти в дружини другу жінку навіть у тому випадку, якщо його перша дружина була б безплідна.

 

 

Джерело: sedmitza.ru