Відкрита реєстрація на Міжнародні дні католицьких видавництвВід 26 до 29 червня в Римі проходитимуть Міжнародні дні католицької видавничої справи, які організовує Дикастерія у справах комунікації Святого Престолу. Програмою передбачено обмін досвідом і опрацювання спільної стратегії перед обличчям викликів цифрового світу.
 

Цифрові виклики ХХІ століття позначають шлях розвитку видавництв, чи йдеться про католицьких, чи про сферу взагалі. Хвиля інтернету, яка з дедалі більшою швидкістю вривається на всі континенти, вимагає постійної уваги та настільки ж швидкої трансформації, шукаючи способів для того, щоб давати якнайадекватніші відповіді. Все це відбувається в складному та делікатному економічному контексті, де панівними є гіганти цифрового ринку.

Жан Марі Монтель, Віце-директор «Bayard Presse» та голова Федерації Католицьких Медіа, пояснює необхідність обміну між представниками галузі, виходячи за межі мовних і культурних бар’єрів: «Існує бажання працювати разом, щоб об’єднати як наші виклики, так і прагнення. З приходом цифрових технологій кордони зменшуються, й, мабуть, доведеться дедалі більше працювати разом».

Місіонерські підприємства

Католицькі видавці виходять за межі класичного підприємництва, адже мають місію, натхнену Євангелієм. «Бути католиком означає бути вселенським, – підкреслює Жан Марі Монтель, – тож від тієї хвилини, як вимовляється слово “католик”, кордони касуються і з визначення спрямовуємося до всіх».

В цій місії відлунює заклик Папи виходити якнайдалі, до периферій світу та віри. Парафіяльна преса в Європі є прикладом цього. Значно зростаючи, вона дає змогу досягти велику кількість людей на території парафії, також і незалежно від релігії читача. Цифрове розповсюдження дає змогу, водночас, бути близькими до людей та досягати іншу частину світу. На думку Жана Марі Монтеля, «католицька видавнича справа, без сумніву, є найкращим засобом», щоб дійти до людей.

Цифрові виклики величезні. Спільна праця видавців допоможе краще зрозуміти, яким чином інтернет може принести користь, що відповідатиме очікуванням. В Африці, де в деяких країнах зростає кількість католиків, місцеві Церкви дедалі більше бажають оснаститися засобами комунікації. Вони потребують супроводу, який можуть надати, наприклад, католицькі видавці. Також відзначено зростання в Азії, й, можливо, «саме на цих континентах – майбутнє католицьких видавництв», – зауважує Монтель, висловлюючи сподівання на посилення співпраці між католицькими видавцями.

Спільні стратегії

Обмін матеріалами, книгами та проектами – це один з ключів для того, щоб вистояти поряд з інтернет-гігантами. «Amazon, Google та інші – це фірми, з якими ми повинні працювати, але, водночас, і змагатися з ними», – підсумовує Жан Марі Монтель. Отож, католицькі видавництва покликані до узгодження підходів, а не вважати одні одних конкурентами.

____________

Представники галузі, що бажають взяти участь в перших міжнародних днях католицької видавничої справи, які проходитимуть в Римі від 26 до 29 червня, можуть отримати інформацію (а також вписатися) за цією електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Про це повідомляє Християнський портал КІРІОС з посиланням на Радіо Ватикан.